Univerzita a muzeum. Případová studie a marketingová analýza Mendelova muzea Masarykovy univerzity. – Mgr. Bc. Kristýna Valchářová
Mgr. Bc. Kristýna Valchářová
Diplomová práce
Univerzita a muzeum. Případová studie a marketingová analýza Mendelova muzea Masarykovy univerzity.
University and Museum. Case Study and Marketing Analysis of Mendel Museum of Masaryk University.
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá institucí univerzitního muzea v českém prostředí, jehož problematiku vysvětluje především na případové studii Mendelova muzea. V první části je pojem univerzitní muzeum rozebrán z teoretického hlediska. Pozornost je zde kladena nejen na definování základních pojmů, ale i právní problematiku. Druhá část práce je zaměřena na popis fungování jediného univerzitního …víceAbstract:
This Diploma Thesis is elaborating on university museums in Czech Republic with special emphasize on the Masaryk University's Mendel Museum. In the first part, the term 'University Museum' is analyzed in general and from a theoretical point of view. Attention is paid not only to the definition of basic concepts, but also to legal issues. The second part describes, how a single university museum in …víceKlíčová slova
univerzita muzeum univerzitní muzeum Gregor Johann Mendel Mendelovo muzeum Masarykova univerzita UMAC Universeum marketingová analýza marketingový mix komunikační mix University Museum University Museum Mendel Museum Masaryk University Marketing Analysis Marketing Mix Communication Mix
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/at2zm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Dostál, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALCHÁŘOVÁ, Kristýna. \textit{Univerzita a muzeum. Případová studie a marketingová analýza Mendelova muzea Masarykovy univerzity.}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/vp2qe3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova -
Marketingový mix vybranej reštaurácie
Sofia Bérešová -
Gregor Johann Mendel a jeho dědicové – Ferdinand Herčík
Ondřej Kašša -
Posthuman and Death in William S. Burroughs Last Trilogy
Radek Gregor -
Veřejnoprávní aspekty silniční dopravní nehody s akcentem na trestněprávní souvislosti
Jan Gregor -
Vodné prvky v opevneniach sídlisk doby bronzovej.
Gregor Biznár