Bc. Veronika Špačková

Master's thesis

Využití nových médií se zaměřením na sociální sítě v neziskovém sektoru

The use of new media with a focus on social network in the nonprofit sector
Abstract:
Marketingová komunikace díky neustálému technologickému vývoji se velmi proměňuje, obzvláště v komunikaci se zákazníkem. S rozvojem internetu se pojí i vznik sociálních sítí, které jsou bezpochyby fenoménem současnosti. Navštěvuje je stále větší počet uživatelů a přitahují tak i pozornost firem, institucí, známých osobností z důvodu potřeby právě s uživateli komunikovat. Diplomová práce analyzuje využívání …more
Abstract:
Marketing communication thanks to continuous technological development is very changing, especially in communication with the customer. With the development of the Internet is linked the creation of social networks, which are undoubtedly a phenomenon. There visit the increasing number of users and attract attention as well companies, institutions, celebrities just because of the need to communicate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: PhDr. Marie Koubová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication