Využití nových médií se zaměřením na sociální sítě v neziskovém sektoru – Bc. Veronika Špačková
Bc. Veronika Špačková
Master's thesis
Využití nových médií se zaměřením na sociální sítě v neziskovém sektoru
The use of new media with a focus on social network in the nonprofit sector
Anotácia:
Marketingová komunikace díky neustálému technologickému vývoji se velmi proměňuje, obzvláště v komunikaci se zákazníkem. S rozvojem internetu se pojí i vznik sociálních sítí, které jsou bezpochyby fenoménem současnosti. Navštěvuje je stále větší počet uživatelů a přitahují tak i pozornost firem, institucí, známých osobností z důvodu potřeby právě s uživateli komunikovat. Diplomová práce analyzuje využívání …viacAbstract:
Marketing communication thanks to continuous technological development is very changing, especially in communication with the customer. With the development of the Internet is linked the creation of social networks, which are undoubtedly a phenomenon. There visit the increasing number of users and attract attention as well companies, institutions, celebrities just because of the need to communicate …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ha3eo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Mediální rutiny internetových webů zaměřených na neziskový sektor
Aneta LINDOVSKÁ -
Internetový marketing a neziskový sektor
Jana Hájková -
Internet jako mediální nástroj neziskové organizace
Lenka MADĚROVÁ -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová