Pedagogická komunikace v hodinách českého jazyka a literatury na druhém stupni základní školy – Rút Procházková
Rút Procházková
Bakalářská práce
Pedagogická komunikace v hodinách českého jazyka a literatury na druhém stupni základní školy
Pedagogical Communication in Czech Language and Literature Classes in the Upper Primary School
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace v hodinách českého jazyka a literatury na druhém stupni základní školy. Teoretická část vymezuje základní pojmy a popisuje klíčové aspekty pedagogické komunikace se zaměřením na verbální komunikaci ve vyučování. Pozornost je zaměřena zejména na učitelské otázky, žákovské odpovědi, zpětnou vazbu od učitele k žákům a vybrané související aspekty. Empirická …víceAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the issue of communication in Czech language and literature classes in the upper primary school. The theoretical part defines the basic terms and describes the key aspects of pedagogical communication with a focus on verbal communication in education. Attention is focused mainly on teacher’s questions, Pupils’ answers, feedback from a teacher to students and selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12538
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Daniela Vrabcová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Markéta Levínská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROCHÁZKOVÁ, Rút. \textit{Pedagogická komunikace v hodinách českého jazyka a literatury na druhém stupni základní školy}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/vppajf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání, Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Výuka českého jazyka pro vietnamské žáky českých základních škol s nulovou znalostí vyučovacího jazyka
Monika ŠOFROVÁ -
ROZVOJ KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY A ANGLICKÉHO JAZYKA NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH
Tereza VONDRÁŠKOVÁ -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ -
Integrovaná výuka českého jazyka a literatury na základě románu P. Soukupové Klub divných dětí
Anna Kovalská -
Výuka českého jazyka jako cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením
Lucie BEREŠOVÁ -
Venkovní vyučování jako inovativní přístup k výuce českého jazyka a literatury
Alžběta Matějíčková -
Rodiné vztahy v románech Pýcha a Předsudek a Rozum a Cit Jane Austenové
Eliška Čadová
Název
Vložil
Vloženo
Práva