Rebranding české značky DATART s využitím konceptu diskriminační reklamy – Adéla Djelmová
Adéla Djelmová
Bachelor's thesis
Rebranding české značky DATART s využitím konceptu diskriminační reklamy
Rebranding of the Czech brand DATART using the concept of discriminatory advertising
Abstract:
Jako téma své bakalářské práce jsem zvolila rebranding české značky. Konkrétně jsem si vybrala českého prodejce elektrospotřebičů s názvem Datart. Rozhodla jsem se, že provedu rebranding komunikace této značky s využitím konceptu diskriminační reklamy.V teoretické části se nejdříve věnuji vymezení pojmu značka a popisu všech jejích složek. Dále se zabývám pojmy branding a rebranding a etikou a právem …moreAbstract:
I chose rebranding of a Czech brand as the topic of my bachelor’s thesis. I specifically chose a Czech electrical appliance retailer called Datart. I decided to perform rebranding of this brand’s communication using the concept of discriminatory advertising.In the theoretical part, I first define the term brand and describe all of its components. I also deal with the terms branding and rebranding as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Čestmír Benda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DJELMOVÁ, Adéla. \textit{Rebranding české značky DATART s~využitím konceptu diskriminační reklamy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/vpq2ea/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Ondřej Drápalík -
Identita a image značky AUDI na českom trhu
Martin Figura -
Identita a image značky Milka
Darja Kerndlová -
Identita a image značky Dermacol na českém trhu
Barbora Chládková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights