Kateřina VOJČOVÁ

Bachelor's thesis

Vliv faktorů na popularitu facebookových příspěvků společností B2B

Influence of factors to popularity Facebook posts of B2B companies
Abstract:
Pro B2B společnosti je v dnešní době důležitá úspěšnost na sociálních sítích, která je srovnatelná s prostředím B2C. V souvislosti s touto informací je potřeba zodpovědět co jim tuto úspěšnost zajistí. Podle současného stavu poznání mají vliv na popularitu, jak níže zmíněné faktory, tak i například kvalita obsahu. Cílem bakalářské práce je zjištění, jaké faktory mají vliv na popularitu příspěvků společností …more
Abstract:
The success on a social network for B2B companies is really important these days, it is comparable to B2C environment. In relation to this information it is required to answer what is the reason of success. According to current state of knowledge, factors mentioned below has an impact on popularity, same as for example has quality of content. The purpose of this bachelor thesis is to find out which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VOJČOVÁ, Kateřina. Vliv faktorů na popularitu facebookových příspěvků společností B2B. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická