Body Transfer Illusion in Virtual Reality – Bc. Tomáš Javorský
Bc. Tomáš Javorský
Diplomová práce
Body Transfer Illusion in Virtual Reality
Body Transfer Illusion in Virtual Reality
Anotace:
Predmetom tejto diplomovej práce je štúdia efektu prenesenia užívatela z tela človeka do tela zvierata vo virtuálnej realite. Štúdia bola uskutočnená na 32 účastníkoch a dáta boli zozbierané formou odpovedníkov. Práca popisuje vývoj virtuálnej scény, tvorbu hardvéru, metodológiu experimentu ako aj zpracovanie a analýzu získaných dát.Abstract:
Thesis investigate the effect of body transfer illusion from a body of a human to body of an animal. This experiment was conducted on 32 test subjects. For this purpose a virtual scene was created and custom hardware was built. Design of the scene, methodology of the experiment aswell as analysis of the data was presented.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y73cq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2018
- Vedoucí: doc. Fotios Liarokapis, PhD
- Oponent: Mgr. Jan Čejka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba výukových materiálů pro výuku 3D modelování, 3D tisku a robotiky na 2. stupni ZŠ
Vít PERNICA -
Vývoj informačného systému na vizualizáciu 3D modelov a vývoj prototypu na meranie 3D objektov
Róbert Cibula -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Visions of Unity: The Politics of Peace in the Literary Works of Virginia Woolf and Her Contemporaries in 1930s Britain
Velid Beganović -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč