Marketingový mix zájmového sdružení v cykloturistice – Jan Březík
Jan Březík
Bachelor's thesis
Marketingový mix zájmového sdružení v cykloturistice
Marketing mix of civic association active in cycloturism
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu zájmového sdružení Cyklo Klub Kučera Znojmo, které poskytuje služby svým členům, obchodním společnostem a samosprávným jednotkám. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První se zabývá teoretickou stránkou marketingu a marketingového mixu, druhé se věnuje Cyklo Klubu Kučera Znojmo a jeho veškerým obchodním a neziskovým aktivitám. Značná …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the evaluation of the marketing mix of the civic association Cyklo Klub Kučera Znojmo, which provides services for its members, companies and authorities. The thesis is divided into two basic parts. The first part refers about marketing and marketing mix in a theoretical way, the second part describes the Cyklo Klub Kučera Znojmo itself together with its commercial and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22845
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2010
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Leoš Vosol
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22845
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Mezikulturní vlivy a komunikační kanály mezi Českou republikou a Japonskem
Jana Kaňuková -
Analýza komunikačních kanálů ve vybrané neziskové organizaci
Barbora Adamčíková