SEO Strategies of Foreign Brands in China – Michal PECÁNEK
Michal PECÁNEK
Bakalářská práce
SEO Strategies of Foreign Brands in China
SEO Strategies of Foreign Brands in China
Abstract:
This bachelor's thesis describes Search Engine Optimization in China from the perspective of foreign brands' marketing strategies. Theoretical part sums up findings about SEO in general which is usually related to optimization for Google. Everything is put in the context of digital marketing as a whole. Practical part then uses all the information and describes specifics of SEO in China. Furthermore …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá optimalizací pro vyhledávače (SEO) v Číně z hlediska marketingových strategií zahraničních značek. Teoretická část shrnuje všechny obecné poznatky o SEO, které se většinou vztahují k vyhledávači Google. Celá problematika SEO je popsána i v kontextu digitálního marketingu. Praktická část potom aplikuje nashromážděné informace a popisuje specifika této problematiky v Číně. …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Sára Závodná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PECÁNEK, Michal. SEO Strategies of Foreign Brands in China. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Čínská filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Analysis of Google Analytics usage in a particular business
Vladimir Badashkhanov -
Digitální marketing pro zákazníky z SME segmentu
Jakub Škápík -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Eliška Sedláčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva