Spotřebitelský pohled na privátní značky v retailu – Simona Kmochová
Simona Kmochová
Master's thesis
Spotřebitelský pohled na privátní značky v retailu
Retail Private Labels from Consumers‘ Perspectives.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským pohledem na privátní značky v retailu. Cílem práce je identifikace vybraných atributů image privátních značek jogurtů, vymezení vlivu zmíněných atributů na důvěru (spojenou s vnímaným rizikem) a na nákupní chování pro zvolený segment spotřebitelů na českém trhu, a následné zpracování návrhů ke zlepšení image pro vlastníky privátních značek jogurtů. Práce je …moreAbstract:
The master thesis focuses on retail private labels from consumers‘ perspectives. The thesis aims to identify selected attributes connected to the image of the private labels yogurts category, define the effect of selected attributes on trust (partially linked to the perceived risk) and on the shopping behavior of the specific consumer segment in the Czech market, and subsequently to create recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/87618
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2022
- Supervisor: Veronika Mokrejšová
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87618
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri