Petr Neuman

Diplomová práce

Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey

Evaluation of customer satisfaction in the context of Customer Journey
Anotace:
Tato diplomová práce hodnotí spokojenost zákazníka v kontextu průběhu zákaznické cesty v bodech dotyku mezi zákazníkem a agenturou. Cílem práce je zjistit a kvantifikovat celkovou spokojenost zákazníka se službami agentury nejen ve významu souhrnné spokojenosti, ale odhalit a kvantifikovat spokojenost různých segmentů zákazníků v jednotlivých bodech zákaznické cesty. Pro dosažení cíle je využito kvalitativního …více
Abstract:
This Master’s Thesis evaluates customer satisfaction in the context of Customer Journey in the touch points between the customer and an agency. The goal is to find out and quantify customer satisfaction with services of the agency not only in the meaning of overall satisfaction, but also to unfold and quantify satisfaction of different customer segments in different touch points of the Customer Journey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2020
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Michala Nádvorníková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81588