Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey – Petr Neuman
Petr Neuman
Diplomová práce
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Evaluation of customer satisfaction in the context of Customer Journey
Anotace:
Tato diplomová práce hodnotí spokojenost zákazníka v kontextu průběhu zákaznické cesty v bodech dotyku mezi zákazníkem a agenturou. Cílem práce je zjistit a kvantifikovat celkovou spokojenost zákazníka se službami agentury nejen ve významu souhrnné spokojenosti, ale odhalit a kvantifikovat spokojenost různých segmentů zákazníků v jednotlivých bodech zákaznické cesty. Pro dosažení cíle je využito kvalitativního …víceAbstract:
This Master’s Thesis evaluates customer satisfaction in the context of Customer Journey in the touch points between the customer and an agency. The goal is to find out and quantify customer satisfaction with services of the agency not only in the meaning of overall satisfaction, but also to unfold and quantify satisfaction of different customer segments in different touch points of the Customer Journey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81588
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2020
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Michala Nádvorníková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81588
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Strategické řízení společnosti metodou Balanced Scorecard a její vliv na zákazníka
Martin Fous -
Vliv zapojení zákazníka na věrnost značce
Tereza Vebrová -
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
Veronika Lopatová