Úloha reklamy a její význam v řízení podniku – Ing. Karel Mrenca
Ing. Karel Mrenca
Master's thesis
Úloha reklamy a její význam v řízení podniku
Role of adverisement in leading firm
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá úlohou reklamy jako jednoho z mnoha používaných nástrojů při řízení výrobního podniku. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. V teoretické části je pojednáváno o obsahu pojmu „reklama“, o způsobech reklamy, o cílových skupinách reklamy a o cílech reklamy. V praktické části je pojednáváno o praktickém využití reklamy u konkrétního vybraného výrobního podniku …moreAbstract:
This diploma work deal with exercise advertising as one of many instrumentation at proceedings of manufacturing concern. Work is divided into theoretic and practical parts. In theoretic parts is treat about concept meaning "advertisement", about way of advertisement, about target groups of advertisement and about purposes of advertisement. In practical parts is treat about practical usage of advertisement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t4nkx/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Roman Storch, CSc.
- Reader: Ing. Petr Vaškovic
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
Vendula Pudelková -
Reklama v bankovním sektoru
Elena Märzová -
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
Aneta KAISEROVÁ -
Reklama z pohledu podniku v české a evropské judikatuře
Martina Lvová -
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?
Karel Hrach -
Myšlení a reklama
Nikola Uramová -
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
Veronika MÖWALDOVÁ -
Ohýbaný nábytek firmy Thonet a možné způsoby jeho datace
David Mikoška