Ing. Karel Mrenca

Master's thesis

Úloha reklamy a její význam v řízení podniku

Role of adverisement in leading firm
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá úlohou reklamy jako jednoho z mnoha používaných nástrojů při řízení výrobního podniku. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. V teoretické části je pojednáváno o obsahu pojmu „reklama“, o způsobech reklamy, o cílových skupinách reklamy a o cílech reklamy. V praktické části je pojednáváno o praktickém využití reklamy u konkrétního vybraného výrobního podniku …more
Abstract:
This diploma work deal with exercise advertising as one of many instrumentation at proceedings of manufacturing concern. Work is divided into theoretic and practical parts. In theoretic parts is treat about concept meaning "advertisement", about way of advertisement, about target groups of advertisement and about purposes of advertisement. In practical parts is treat about practical usage of advertisement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Roman Storch, CSc.
  • Reader: Ing. Petr Vaškovic

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance