Lucie Novotná

Diplomová práce

Národní muzeum, jeho marketing a projekt pro zatraktivnění stálé expozice

National museum. Marketing, audience and project for attractive exhibition
Anotace:
Práce pojednává o marketingu v muzejnictví. Se zaměřením na marketingový výzkum, především pak průzkum muzejního publika. Vedle obecných informací je jádrem práce Národní muzeum, jeho marketing a průzkum návštěvníků této instituce. V závěrečné části práce je na základě získaných poznatků z primárního i sekundárního průzkumu navržen projekt, který má dodat expozici Národního muzea moderní prvek a podnítit …více
Abstract:
The thesis cocnsists of three parts. First, concern on musuems and marketing generally, point out the importance of the audience survey. Second part is a essence of this thesis. Gives information about National museum and its marketing. Part is the survey of National museum audience. The last part brings a suggestion of project based on results of surveys. This project is meant to make the exhobition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 2. 2009
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13152