Národní muzeum, jeho marketing a projekt pro zatraktivnění stálé expozice – Lucie Novotná
Lucie Novotná
Diplomová práce
Národní muzeum, jeho marketing a projekt pro zatraktivnění stálé expozice
National museum. Marketing, audience and project for attractive exhibition
Anotace:
Práce pojednává o marketingu v muzejnictví. Se zaměřením na marketingový výzkum, především pak průzkum muzejního publika. Vedle obecných informací je jádrem práce Národní muzeum, jeho marketing a průzkum návštěvníků této instituce. V závěrečné části práce je na základě získaných poznatků z primárního i sekundárního průzkumu navržen projekt, který má dodat expozici Národního muzea moderní prvek a podnítit …víceAbstract:
The thesis cocnsists of three parts. First, concern on musuems and marketing generally, point out the importance of the audience survey. Second part is a essence of this thesis. Gives information about National museum and its marketing. Part is the survey of National museum audience. The last part brings a suggestion of project based on results of surveys. This project is meant to make the exhobition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13152
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2009
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13152
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí
Linda Blažková -
Museum and Gallery Education in ELT
Lujza Jankovičová