Integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve vybrané ZŠ na Praze-východ – Radka Brothers
Radka Brothers
Bakalářská práce
Integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve vybrané ZŠ na Praze-východ
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání v České republice. Po teoretické stránce práce definuje mnohé základní pojmy, jež jsou s inkluzí jako takovou úzce spojeny. Zabývá se legislativním rámcem, ale také faktory, které inkluzi a zejména pak její úspěšnost ovlivňují. V praktické části se těmito faktory zabývá z pohledu pedagogů, ale také zákonných zástupců. Výzkum poskytuje …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of inclusive education in the Czech Republic. Theoretically, the thesis defines many basic concepts that are closely related to inclusion as such.It deals with the legislative framework, but also with the factors that influence inclusion and especially its success. In the practical part, it looks at these factors from the perspective of teachers, but also from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/e9vce/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Martina Karkošová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miroslava Kotvová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA