Alena CÍSAŘOVÁ
Bachelor's thesis
Neetická marketingová komunikace
Unethical Marketing Communication
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav v oblasti etiky v marketingové komunikaci, konkrétně se zaměřit na vybranou eticky problematickou oblast a navrhnout regulační opatření. Pro tuto práci jsou konkrétně vybrány politické kampaně, jež se objevily v České republice před senátními a komunálními volbami v roce 2010 a nejsou dostatečně regulovány, a proto mohly překročit určité hranice etiky …viacAbstract:
The goal of this Bachelor?s thesis entitled "Unethical Marketing Communications" was to analyze the current state of ethics in marketing communications, specifically focusing on a selected area that might be ethically problematic. Afterwards, the thesis is attempting to propose certain regulatory measures. For this particular thesis, political campaigns that have emerged in the Czech Republic before …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zverejniť od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Iveta PAVEZOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CÍSAŘOVÁ, Alena. Neetická marketingová komunikace. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová -
Nové politické strany po volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013: Ano 2011 a Úsvit přímé demokracie
Veronika BAJEROVÁ -
Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010
Eva KRUTÁKOVÁ -
Positioning Strany zelených ve volbách do PSP ČR 2010
Dita Bičanovská -
Forma a dopad předvolebních kampaní v České republice a vybraných demokratických státech v letech 2006-2010
Jan Procházka -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Návrh na změnu marketingové komunikace a komunikačního mixu podniku Royal Rolls
Petr Ngo -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková
Názov
Vložil
Vložené
Práva