Jaroslava Neradová

Bakalářská práce

Využití sociálních sítí pro marketing pro malé a střední firmy

The use of social networks in marketing small and medium enterprises
Anotace:
Tato práce je soustředěna především na marketing v prostředí sociálních sítí a internetu. Je zde popsáno, jak by měli firmy pri vytváření marketingu na sociálních sítích postupovat a jakými pravidly SMO (optimalizace pro sociální média) by se měli řídit. V teoretické části se seznámíme co to vlastně sociální sítě jsou, kdy a za jakých podmínek vznikly a nechybí ani přehled těch nejznámějších, které …více
Abstract:
This work is concentrated on marketing in an environment of social networks and the Internet. It describes how the company had in creating marketing on social networks and what rules do SMO (social media optimization) should follow. In the theoretical part, learn about what is actually social networks are, when and under what conditions, and naturally there arose an overview of the most famous, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
  • Vedoucí: Adam Trčka
  • Oponent: Zdeněk Molnár

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28341

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika