Jaroslava Neradová

Bachelor's thesis

Využití sociálních sítí pro marketing pro malé a střední firmy

The use of social networks in marketing small and medium enterprises
Abstract:
Tato práce je soustředěna především na marketing v prostředí sociálních sítí a internetu. Je zde popsáno, jak by měli firmy pri vytváření marketingu na sociálních sítích postupovat a jakými pravidly SMO (optimalizace pro sociální média) by se měli řídit. V teoretické části se seznámíme co to vlastně sociální sítě jsou, kdy a za jakých podmínek vznikly a nechybí ani přehled těch nejznámějších, které …more
Abstract:
This work is concentrated on marketing in an environment of social networks and the Internet. It describes how the company had in creating marketing on social networks and what rules do SMO (social media optimization) should follow. In the theoretical part, learn about what is actually social networks are, when and under what conditions, and naturally there arose an overview of the most famous, which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2011
  • Supervisor: Adam Trčka
  • Reader: Zdeněk Molnár

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28341

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika