Gabriela HOLEČKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza zákaznického servisu v podniku

Analysis of Customer Service in the Company
Anotace:
Predmetom bakalárskej práce s názvom ?Analýza zákaznického servisu v podniku? je na základe teoretických poznatkov zistiť stav zákaznického servisu, úplnosť služieb poskytovaných zákazníkom v analyzovanom podniku eMKa Plus, s.r.o. Podkladom pre zistenie týchto informácií sú interné zdroje analyzovanej spoločnosti a konzultácie s pracovníkmi spoločnosti. Výsledkom je návrh na zlepšenie kvality a výkonu …více
Abstract:
The theme of the bachelor thesis is ?Analysis of customer service in the company?. The aim of this thesis based on theoretical knowledge is the identity of the the state of customer service, integrity of financed services provided to customers in the analyzed company eMKa Plus, s.r.o. Internal resources of the company and consultations with the workers in the company serve as the basis for the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOLEČKOVÁ, Gabriela. Analýza zákaznického servisu v podniku. Uherské Hradiště, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta logistiky a krizového řízení

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management