Gabriela HOLEČKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza zákaznického servisu v podniku
Analysis of Customer Service in the Company
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce s názvom ?Analýza zákaznického servisu v podniku? je na základe teoretických poznatkov zistiť stav zákaznického servisu, úplnosť služieb poskytovaných zákazníkom v analyzovanom podniku eMKa Plus, s.r.o. Podkladom pre zistenie týchto informácií sú interné zdroje analyzovanej spoločnosti a konzultácie s pracovníkmi spoločnosti. Výsledkom je návrh na zlepšenie kvality a výkonu …moreAbstract:
The theme of the bachelor thesis is ?Analysis of customer service in the company?. The aim of this thesis based on theoretical knowledge is the identity of the the state of customer service, integrity of financed services provided to customers in the analyzed company eMKa Plus, s.r.o. Internal resources of the company and consultations with the workers in the company serve as the basis for the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Accessible from:: 30. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLEČKOVÁ, Gabriela. Analýza zákaznického servisu v podniku. Uherské Hradiště, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí