Gabriela HOLEČKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza zákaznického servisu v podniku

Analysis of Customer Service in the Company
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce s názvom ?Analýza zákaznického servisu v podniku? je na základe teoretických poznatkov zistiť stav zákaznického servisu, úplnosť služieb poskytovaných zákazníkom v analyzovanom podniku eMKa Plus, s.r.o. Podkladom pre zistenie týchto informácií sú interné zdroje analyzovanej spoločnosti a konzultácie s pracovníkmi spoločnosti. Výsledkom je návrh na zlepšenie kvality a výkonu …more
Abstract:
The theme of the bachelor thesis is ?Analysis of customer service in the company?. The aim of this thesis based on theoretical knowledge is the identity of the the state of customer service, integrity of financed services provided to customers in the analyzed company eMKa Plus, s.r.o. Internal resources of the company and consultations with the workers in the company serve as the basis for the analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Accessible from:: 30. 4. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOLEČKOVÁ, Gabriela. Analýza zákaznického servisu v podniku. Uherské Hradiště, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Logistics and Crisis Management

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management