Projekt strategie diverzifikace firmy XY při spolupráci s nezávislými obchody – Ing. Alice KRATOCHVÍLOVÁ
Ing. Alice KRATOCHVÍLOVÁ
Diplomová práce
Projekt strategie diverzifikace firmy XY při spolupráci s nezávislými obchody
The project of strategy of diversification of the XY firm in cooperation with independent stores
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt strategie diverzifikace společnosti XY při spolupráci s nezávislými obchody. Tato diplomová práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy marketingu obchodu s důrazem na retailing a strategické plánování, které formulují teoretická východiska pro zpracování projektu. V analytické části je vypracovaná …víceAbstract:
The objective of this diploma work is to create the project of strategy of diversification of the XY firm in cooperation with independent stores. My diploma project is divided into a theoretical, analytical and a project part. In the theoretical part the conceptions of the marketing business which define the theoretical base to elaborate the project are specified with the emphasis on retailing and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
14760
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRATOCHVÍLOVÁ, Alice. \textit{Projekt strategie diverzifikace firmy XY při spolupráci s nezávislými obchody}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/vs5pq6/.
Jak správně citovat práci
KRATOCHVÍLOVÁ, Alice. Projekt strategie diverzifikace firmy XY při spolupráci s nezávislými obchody. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery
Monika Mokrá -
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Lucie Vítámvásová -
Arnoldova vila v Brně - strategický marketingový plán
Martina Vránová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Strategické plánování poskytovatelů sociálních služeb ve městě Frýdku-Místku v kontextu komunitního plánování
Rostislav HEKERA -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková -
Analýza interní a externí komunikace ve vybraných hotelech
Nikola Klégrová -
Význam externí a interní analýzy pro zvolenou strategii MSP
Petr Šmondrk