Bc. Petr Novák

Bachelor's thesis

Slevové portály z pohledu podniku

Group buying from company's perspective
Abstract:
Cílem bakalářské práce „Slevové portály z pohledu podniku“ je zjištění, zdali si zákazníci, přilákání do gastronomického podniku prostřednictvím nákup slevového voucheru na slevovém portálu, vytvoří k podniku loajalitu a navštěvují podnik i nadále. První část je zaměřena na popis nákupního chování, spokojenosti a loajality zákazníků, tak i metod jejich měření. Ve druhé části jsou uvedeny již publikované …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis “Group buying from company’s perspective” is to find out whether the customers who were attracted to a gastronomic business through a discount voucher on a group buying site create loyalty to the business and if they are visiting it in the future. The first part concerns the description of the consumer behavior, satisfaction and loyalty of the customers and the methods …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Bc. Michal Ďuriník
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta