Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti – Bc. Michaela Vilímková
Bc. Michaela Vilímková
Master's thesis
Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti
Marketing (communication) Destination Strategy
Abstract:
Diplomová práce vznikla ve spolupráci se společností Region Slovácko, která je jednou z působících organizací v této destinaci. Cílem je vytvořit marketingovou (komunikační) strategii destinace Slovácko na základě výsledků dotazníkového šetření členů společnosti i široké veřejnosti. Práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část, přibližuje problema-tiku destinačního managementu. Praktická …moreAbstract:
The diploma thesis has started with cooperation with company Region Slovacko which is one of the organizations operating in this destination. The aim of the thesis is to create mar-keting (communication) strategy of Slovacko destination based on primary surveys of members and public. The diploma thesis is divided to three parts. The first theoretical part describes issues of destination management …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VILÍMKOVÁ, Michaela. \textit{Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/vt16js/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vilímková, Michaela. Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková