Bc. Michaela Vilímková

Diplomová práce

Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti

Marketing (communication) Destination Strategy
Anotace:
Diplomová práce vznikla ve spolupráci se společností Region Slovácko, která je jednou z působících organizací v této destinaci. Cílem je vytvořit marketingovou (komunikační) strategii destinace Slovácko na základě výsledků dotazníkového šetření členů společnosti i široké veřejnosti. Práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část, přibližuje problema-tiku destinačního managementu. Praktická …více
Abstract:
The diploma thesis has started with cooperation with company Region Slovacko which is one of the organizations operating in this destination. The aim of the thesis is to create mar-keting (communication) strategy of Slovacko destination based on primary surveys of members and public. The diploma thesis is divided to three parts. The first theoretical part describes issues of destination management …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vilímková, Michaela. Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe