Marketing National Football League – Dominik Lupták
Dominik Lupták
Bachelor's thesis
Marketing National Football League
Marketing of National Football League
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení situace National Football League na sportovním trhu ve Spojených státech amerických a hledání příčin úspěchu této soutěže v konkurenci jiných sportů. Stejně tak hledání odpovědi na otázku, zdali je National Football League stále ještě více sportovní ligou než marketingovým produktem. V teoretické části je kladen důraz na vysvětlení odborných termínů spojených s …viacAbstract:
The goal of this submitted thesis is to evaluate situation of the National Football League at the sport market in the United States of America and finding reasons of success of this organization as well. Next goal is settled to find an answer to question if the National Football League is still a sport league more than a marketing product. The theoretical part focuses on explaining technical terms …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118263
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedúci: Jana Gibarti
- Oponent: Tomáš Hovjacký
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomická žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
National Football League Player Market: Are Professional Players Still Paid Monopsony Wages?
Karel Miškovský -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Sport Marketing and Its Social Implications
Ilya Aksamentov -
Marketing ve sportu
Karlovský Karlovský -
Marketing NFL
Jiří Brychta