Dominik Lupták
Bachelor's thesis
Marketing National Football League
Marketing of National Football League
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení situace National Football League na sportovním trhu ve Spojených státech amerických a hledání příčin úspěchu této soutěže v konkurenci jiných sportů. Stejně tak hledání odpovědi na otázku, zdali je National Football League stále ještě více sportovní ligou než marketingovým produktem. V teoretické části je kladen důraz na vysvětlení odborných termínů spojených s …moreAbstract:
The goal of this submitted thesis is to evaluate situation of the National Football League at the sport market in the United States of America and finding reasons of success of this organization as well. Next goal is settled to find an answer to question if the National Football League is still a sport league more than a marketing product. The theoretical part focuses on explaining technical terms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/118263
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: Jana Gibarti
- Reader: Tomáš Hovjacký
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Hospodářská politika a správa / Ekonomická žurnalistika
Theses on a related topic
-
National Football League Player Market: Are Professional Players Still Paid Monopsony Wages?
Karel Miškovský -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Sport Marketing and Its Social Implications
Ilya Aksamentov -
Marketing ve sportu
Karlovský Karlovský -
Marketing NFL
Jiří Brychta