Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti – Jakub Chudoba
Jakub Chudoba
Master's thesis
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in the Selected Company
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti hudebním klubu. Jejím cílem byla propagace a následné zvidi-telnění daného hudebního klubu a zajištění větší návštěvnosti kulturních událostí pořáda-ných v klubu. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové …viacAbstract:
The main aim of the Master´s thesis is to improve the marketing communication of the chosen company music club in order to promote the music club and increase the attendance at the different cultural events held there. The thesis was composed of a theoretical and a practical part. The theoretical part is aimed at the research of marketing communication strategies and serves as the basis for the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHUDOBA, Jakub. \textit{Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti} [online].
Zlín, 2018 [cit. 2021-01-19]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/vtqzf7/>.
Diplomová práca.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics.
Vedoucí práce Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D..
Jak správně citovat práci
Chudoba, Jakub. Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Volební strategie, politický marketing a marketingový výzkum na příkladu 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013
Tomáš Mirzajev -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Projekt Transtrabant Dana Přibáně: budování značky s využitím marketingového mixu.
Hana Jančiová -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Sabina Vojtíšková -
Marketingový projekt: Zvýšení turistické atraktivity regionu
Veronika Feiglová