Pavlína Strejcová

Diplomová práce

Analýza online marketingové strategie v mikro podniku

Analysis of online marketing strategy in micro enterprise
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou online marketingové komunikace plzeňskéfirmy zabývající se prodejem autorádií. Výzkum se bude zabývat otázkou, zda existujepřímá souvislost mezi velikostí podniku a rozsahem marketingových aktivit.Teoretická část práce obsahuje literární rešerše, které poskytují přehled o onlinemarketingu v malých a mikro podnicích a o reklamních kampaních na internetovémportálu Google …více
Abstract:
This thesis looks into analysis of online marketing communication of a Pilsner company that is focused on selling car radios. The research is questioning, if there is any direct connection between the company size and a range of marketing activities. The theoretical part of the thesis consists of literary research providing a survey on online marketing in small or micro companies and also on advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
  • Vedoucí: Michal Šimůnek
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81385