Pavlína Strejcová

Master's thesis

Analýza online marketingové strategie v mikro podniku

Analysis of online marketing strategy in micro enterprise
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou online marketingové komunikace plzeňskéfirmy zabývající se prodejem autorádií. Výzkum se bude zabývat otázkou, zda existujepřímá souvislost mezi velikostí podniku a rozsahem marketingových aktivit.Teoretická část práce obsahuje literární rešerše, které poskytují přehled o onlinemarketingu v malých a mikro podnicích a o reklamních kampaních na internetovémportálu Google …more
Abstract:
This thesis looks into analysis of online marketing communication of a Pilsner company that is focused on selling car radios. The research is questioning, if there is any direct connection between the company size and a range of marketing activities. The theoretical part of the thesis consists of literary research providing a survey on online marketing in small or micro companies and also on advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 8. 2020
  • Supervisor: Michal Šimůnek
  • Reader: Michal Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81385