Analýza online marketingové strategie v mikro podniku – Pavlína Strejcová
Pavlína Strejcová
Master's thesis
Analýza online marketingové strategie v mikro podniku
Analysis of online marketing strategy in micro enterprise
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou online marketingové komunikace plzeňskéfirmy zabývající se prodejem autorádií. Výzkum se bude zabývat otázkou, zda existujepřímá souvislost mezi velikostí podniku a rozsahem marketingových aktivit.Teoretická část práce obsahuje literární rešerše, které poskytují přehled o onlinemarketingu v malých a mikro podnicích a o reklamních kampaních na internetovémportálu Google …viacAbstract:
This thesis looks into analysis of online marketing communication of a Pilsner company that is focused on selling car radios. The research is questioning, if there is any direct connection between the company size and a range of marketing activities. The theoretical part of the thesis consists of literary research providing a survey on online marketing in small or micro companies and also on advertising …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81385
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedúci: Michal Šimůnek
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81385
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová