Bc. Aneta Dúbková

Master's thesis

Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.

The Project of Client Expansions Based on Getting Experiences Using the Effects of WOM and eWOM at the Company CTR Albertov a.s.
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je rozšíření klientely ve společnosti CTR Albertov a.s., která nabízí apartmány k dlouhodobému nebo krátkodobému pronájmu, a to s využitím marketingových efektů word of mouth a electronic word of mouth. Tato forma marketingu je zaměřená na vyvolání efektu ústního nebo online šíření reklamy mezi samotnými zákazníky. V praktické části diplomové práce je provedena situační …more
Abstract:
The main aim of this thesis is to extend the clientele in a company CTR Albertov a.s., that offers apartments for long-term and short-term rent and the use of word of mouth and electronic word of mouth marketing techniques. This form of marketing is aimed at including the effect of oral or online advertising on and among customers themselves. The practical part of the thesis is carried out with a situational …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dúbková, Aneta. Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management