Bc. Egor Shaklein

Bachelor's thesis

Analýza využívání vybraných nástrojů reklamy

Analysis of the use of selected advartisement tools
Abstract:
Cílem práce je z pohledu finančních a nefinančních kritérií vyhodnotit stávající reklamní nástroje vybrané společnosti (zmrzlinářství Angelato). Dílčím cílem práce je identifikovat nedostatky reklamní činnosti Angelato a navrhnout doporučení k efektivnímu využití reklam.
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the existing advertising tools of the selected company (Angelato ice cream shop) in terms of financial and non-financial criteria. Partial aim of this work is to identify shortcomings of advertising activities of Angelato and to propose recommendations for effective use of advertisements.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze