Analýza využívání vybraných nástrojů reklamy – Bc. Egor Shaklein
Bc. Egor Shaklein
Bachelor's thesis
Analýza využívání vybraných nástrojů reklamy
Analysis of the use of selected advartisement tools
Abstract:
Cílem práce je z pohledu finančních a nefinančních kritérií vyhodnotit stávající reklamní nástroje vybrané společnosti (zmrzlinářství Angelato). Dílčím cílem práce je identifikovat nedostatky reklamní činnosti Angelato a navrhnout doporučení k efektivnímu využití reklam.Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the existing advertising tools of the selected company (Angelato ice cream shop) in terms of financial and non-financial criteria. Partial aim of this work is to identify shortcomings of advertising activities of Angelato and to propose recommendations for effective use of advertisements.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/p4k08/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková