Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu – Bc. Zuzana Linhová
Bc. Zuzana Linhová
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na řízení vztahů subjektu se zákazníky konkrétního podnikatelského subjektu. Cílem bylo provést analýzu spokojenosti zákazníků – klientů, zhodnotit současný stav počtu klientů. Rovněž značná část byla věnována metodám, jak zvýšit počet nových klientů a neztrácet stávající. Nedílnou součástí procesu bylo i chování zaměstnanců. V rámci aplikační části byly provedeny analýzy …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the management of the subject's relationships with customers of a particular business company. The aim of work was to analyze customer satisfaction – clients, evaluate the current number of clients. Part of the work was devoted to methods of increasing the number of new clients and not losing existing ones. Employee behavior was part of the process. In the application …víceKlíčová slova
Řízení vztahů subjekt klient CRM manažer Relationship management subject client manager
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/rv3e0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Horák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v jednotlivých segmentech bankovní instituce
Michal Plaček -
CRM systém Manager a jeho možnosti v průmyslu komerční bezpečnosti \nl{} \nl{}
Lukáš KRÁLÍK -
Role vedoucího pracovníka ve vztahu k řízení lidských zdrojů v úřadech veřejné správy: teorie a praxe
Michal Kaštil -
Jak uspět ve výběrovém řízení na pozici Key Account Managera
Petra Stárková -
Hodnocení úvěrové bonity podnikatelských subjektů
Terézia Potroková -
Využití CRM ve finančním poradenství
Iveta Čochnářová -
Příprava klientského pracovníka na jednání s klientem a možnosti využití CRM
Vendula Maroušková -
Projekt zavedení CRM v úseku privátního bankovnictví v Moravském Peněžním Ústavu
Miroslava MENŠÍKOVÁ