Bc. Zuzana Linhová

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu

Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na řízení vztahů subjektu se zákazníky konkrétního podnikatelského subjektu. Cílem bylo provést analýzu spokojenosti zákazníků – klientů, zhodnotit současný stav počtu klientů. Rovněž značná část byla věnována metodám, jak zvýšit počet nových klientů a neztrácet stávající. Nedílnou součástí procesu bylo i chování zaměstnanců. V rámci aplikační části byly provedeny analýzy …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the management of the subject's relationships with customers of a particular business company. The aim of work was to analyze customer satisfaction – clients, evaluate the current number of clients. Part of the work was devoted to methods of increasing the number of new clients and not losing existing ones. Employee behavior was part of the process. In the application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jakub Horák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích