Bc. Pukowiecová Pukowiecová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace společnosti D-Sport

Marketing communication of company D-Sport
Anotace:
Téma této práce je zaměřeno na marketingovou komunikaci a její nástroje. Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti D-Sport a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Pro vyhodnocení zmíněné problematiky jsou použita sekundární a primární data. Sekundární data jsou získána z analýzy současného nastavení nástrojů marketingového komunikačního mixu, která vychází z interních …více
Abstract:
The topic of thesis is focused on marketing communication and its instruments. The bachelor thesis aims to evaluate the marketing communication of the company D Sport and to suggest possible improvements in this area. Secondary and primary data are used to evaluate the mentioned issues. Secondary data are acquired by the analysis of the current instrumental setting of the marketing communication mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/erocf/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management