Marketingová komunikace společnosti D-Sport – Bc. Pukowiecová Pukowiecová
Bc. Pukowiecová Pukowiecová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti D-Sport
Marketing communication of company D-Sport
Anotace:
Téma této práce je zaměřeno na marketingovou komunikaci a její nástroje. Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti D-Sport a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Pro vyhodnocení zmíněné problematiky jsou použita sekundární a primární data. Sekundární data jsou získána z analýzy současného nastavení nástrojů marketingového komunikačního mixu, která vychází z interních …víceAbstract:
The topic of thesis is focused on marketing communication and its instruments. The bachelor thesis aims to evaluate the marketing communication of the company D Sport and to suggest possible improvements in this area. Secondary and primary data are used to evaluate the mentioned issues. Secondary data are acquired by the analysis of the current instrumental setting of the marketing communication mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/erocf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova