Měření spokojenosti zákazníků se službami internetového připojení – Josef Macháč
Josef Macháč
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků se službami internetového připojení
Customer Satisfaction Measurement with Services of Internet Provider
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřená na měření spokojenosti zákazníků se službami internetového připojení. Práce je teoreticko-aplikačního charakteru. V teoretické části jsou popsány služby, její vlastnosti, rozšířený marketingový mix služeb, zákazník a jeho potřeby, řízení vztahů se zákazníky, dále spokojenost a samotné měření spokojenosti. Jednotlivé aspekty byly aplikovány a popsány na firmě Sidit s.r.o …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on customer satisfaction measurement with services of internet provider. The work is a theoretical-application character. The theoretical part describes the services, its features, the marketing mix of services, customer and its needs, customer relationship management, satisfaction and satisfaction measurement itself. Individual aspects have been applied and described …viacKľúčové slová
marketing mar. komunikace PIV měření spokojenosti zákazník CRM spokojenost SIDIT T-Mobile marketingový mix historie cena lidé procesy mezoprostředí doporučení produkt výzkum marketingový výzkum současnost kvalita dimenze kvality loajalita řízení vztahů služby vlastnosti služby internet konkurence dodavatelé satelitKeywords
marketing mar. communication PIV satisfaction measurement measurement customer CRM satisfaction SIDIT T-Mobile history price people processes recommendation product research marketing research the present quality quality of dimensions loyalty services internet competition suppliers internet provider satellite
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127794
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedúci: Jana Ostrožná
- Oponent: Petr Baránek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Satisfaction and motivation of employees in the Czech and Foreign Company
Vladimíra Olivia Gáborová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami
Markéta Veselá -
Měření spokojenosti s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu magisterských studentů
Veronika Ptáčková -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy v ČR
Pavla Široká -
Měření spokojenosti zaměstnanců v průmyslovém podniku
Michaela Beli -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Kritéria spokojenosti občanů se službami úřadů veřejné správy
Roman Kolář