Strategická analýza firmy Budějovický Budvar – Jan Tůma
Jan Tůma
Bakalářská práce
Strategická analýza firmy Budějovický Budvar
Strategic analysis of Budweiser Budvar
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je strategická analýza Budějovického Budvaru. Práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. Cílem této práce je komplexní zhodnocení strategické pozice Budějovického Budvaru. V teoretické části byl představen koncept a metody strategické analýzy a její hlavní nástroje. V praktické části byly tyto nástroje použity na Budějovickém Budvaru. Jednalo se …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is a strategic analysis of Budweiser Budvar. The thesis is split into two parts, the theoretical one and the practical one. The aim of this thesis is a complex evaluation of the strategic position of Budweiser Budvar. In the theoretical part there was introduced the concept and methods of a strategical analysis and its main tools. In the practical part those tool …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70400
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2018
- Vedoucí: Petr Boukal
- Oponent: Josef Krause
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70400
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza vybraného podniku
Tereza Šplíchalová -
Strategická analýza konkrétní společnosti
Marie Vějačková -
Strategická analýza
Nare Tsaturjanová -
Strategická analýza vybraného podniku Einhell-UNICORE s.r.o
Tomáš Haak -
Strategická analýza konkrétního elektronického tržiště
Jaroslava Hybnerová -
Strategická analýza a plán Mikroregionu Telčsko
Ludmila Janalíková -
Analýza strategie Made in China 2025
Vladislav Jakubů -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra