Význam public relations v bankovnictví – Lukáš Kracík
Lukáš Kracík
Bakalářská práce
Význam public relations v bankovnictví
The importance of public relations in banking
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou public relations v bankovnictví. V teoretické části definuje tento pojem, ukazuje historický vývoj PR a pojednává o okolí firmy, které jej ovlivňuje. Dále vymezuje komunikační kanály a nástroje, hledá stejné a rozdílné znaky mezi public relations a reklamou, ukazuje práci PR pracovníků, kteří působí buď v interních odděleních firmy či v externích agenturách …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with public relations in banking. In the theoretical part it defines the term of public relations, shows historical development of PR and discusses the surroundings of a company that it affects. Furthermore, it defines communication channels and tools, looks for the same and different features of public relations and advertising, shows PR workers either in in-house departments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28435
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2011
- Vedoucí: Otakar Schlossberger
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28435
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Bankovnictví a pojišťovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova