Lukáš Kracík

Bakalářská práce

Význam public relations v bankovnictví

The importance of public relations in banking
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou public relations v bankovnictví. V teoretické části definuje tento pojem, ukazuje historický vývoj PR a pojednává o okolí firmy, které jej ovlivňuje. Dále vymezuje komunikační kanály a nástroje, hledá stejné a rozdílné znaky mezi public relations a reklamou, ukazuje práci PR pracovníků, kteří působí buď v interních odděleních firmy či v externích agenturách …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with public relations in banking. In the theoretical part it defines the term of public relations, shows historical development of PR and discusses the surroundings of a company that it affects. Furthermore, it defines communication channels and tools, looks for the same and different features of public relations and advertising, shows PR workers either in in-house departments …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2011
  • Vedoucí: Otakar Schlossberger

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28435