Přímý prodej jako alternativa nabídky – Lenka Tykvartová
Lenka Tykvartová
Bakalářská práce
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Direct selling as an alternative to offer
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá přímým prodejem jako jednou z efektivních metod nabídky zboží a služeb zákazníkovi. Definuje pojem přímý prodej a jeho druhy. Dále popisuje výhody přímého prodeje pro zákazníky, distributory a společnosti, které ho provozují. Také zmiňuje různé organizace sdružující přímé prodejce ve světě. V praktické části seznamuje s výsledky výzkumu, který byl proveden ve spolupráci se …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with direct selling as an effective channel for offering goods and services to customers. It defines the term direct selling and its types. Further, it describes the advantages of direct selling for customers, for distributors and for companies that conduct this type of offer. It also mentions various organisations that associate direct sellers all over the world. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16194
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedoucí: Lenka Turnerová
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16194
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Propagace nových výrobků firmy KANAFAS CZ, s.r.o. a jejich zavádění na trh
Martina Závodná -
Analýza marketingové kampaně ve společnosti FERMAT CZ s.r.o. s využitím telemarketingu k získávání zákazníků a zakázek
Kateřina Pavuková -
Třídění zásilek v depu Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.
Martin Mikeš -
Rozbor procesů získávání pracovníků ve společnosti Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.
Jan Stibůrek -
Komunikační mix společnosti LAW CZ, s.r.o.
David Vacl -
Analýza a návrh marketingové strategie společnosti CZ TOP TRADE s.r.o
Lukáš Hrabovský -
Analýza využití mobilního marketingu ve společnosti Nexos Intl. s.r.o.
Martina Wimmerová -
Přímý prodej
Henrich Kelenyei