Možnosti strategické online komunikace pro svatební salon Juliana – Juliana Jiříková
Juliana Jiříková
Bakalářská práce
Možnosti strategické online komunikace pro svatební salon Juliana
Strategic online communication options for Juliana wedding salon
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh optimální komunikace v online prostředí pro svatební salon Juliana. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy z oblasti marketingu, marketingové strategie, social media marketingu či obsahového marketingu. V analytické části je podrobně popsán podnik a jsou představeny jeho produkty a služby. Dále jsou detailně vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the proposal of optimal communication in online environment for the Juliana wedding salon. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of marketing, marketing strategy, social media marketing and content marketing. The analytical part describes the company in detail and presents products and services. Describes further, analyzes of the internal and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/rwy24/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Ľudovít Hajduk, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Obsahový marketing: Analýza účinnosti vybraných nástrojů obsahového marketingu
Lukáš Paták -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova