Možnosti strategické online komunikace pro svatební salon Juliana – Juliana Jiříková
Juliana Jiříková
Bachelor's thesis
Možnosti strategické online komunikace pro svatební salon Juliana
Strategic online communication options for Juliana wedding salon
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh optimální komunikace v online prostředí pro svatební salon Juliana. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy z oblasti marketingu, marketingové strategie, social media marketingu či obsahového marketingu. V analytické části je podrobně popsán podnik a jsou představeny jeho produkty a služby. Dále jsou detailně vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the proposal of optimal communication in online environment for the Juliana wedding salon. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of marketing, marketing strategy, social media marketing and content marketing. The analytical part describes the company in detail and presents products and services. Describes further, analyzes of the internal and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/rwy24/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Ľudovít Hajduk, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JIŘÍKOVÁ, Juliana. \textit{Možnosti strategické online komunikace pro svatební salon Juliana}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/vwnsm3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Obsahový marketing: Analýza účinnosti vybraných nástrojů obsahového marketingu
Lukáš Paták -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova