Budoucnost veřejnoprávních medií na reklamním trhu České republiky – Bc. Lucie Zadražilová
Bc. Lucie Zadražilová
Bachelor's thesis
Budoucnost veřejnoprávních medií na reklamním trhu České republiky
The future of public service media in the advertising market in the Czech republic
Abstract:
Bakalářská práce řeší problematiku budoucnosti českých veřejnoprávních médií na reklamní trhu v době probíhající celosvětové digitalizace. Práce si klade za cíl stanovit pozici České televize, Českého rozhlasu a České tiskové kanceláře na reklamním trhu s detailnějším zaměřením na Českou televizi. V teoretické části jsou charakterizována vybraná média veřejné služby a vysvětleny pojmy reklama, reklamní …moreAbstract:
The bachelor's dissertation addresses the issue of the future of Czech public service media in the advertising market at a time of ongoing global digitization. The work aims to determine the position of the Czech Television, the Czech Radio and the Czech Press Office on the advertising market with a more detailed focus on the Czech Television. In the theoretical part, the selected public service media …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2022
Identifier:
https://is.vshe.cz/th/letpw/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2022
- Supervisor: Ing. Jan Mastný
- Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Strategická analýza společnosti GZ Media, a.s.
Martina Velková -
Strategická analýza spoločnosti POS Media Europe s.r.o.
Slavomír Šmídt -
Právní aspekty činnosti televize veřejné služby
Jiří Kolba -
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
Tereza Podlipná -
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
Petr Lesák -
Analýza obsahu reklamního spotu
Martina Ganobčíková -
Discourse Analysis of McDonald's Billboards: The Relation between Discourse and Power
Zuzana Sušňová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská