David Málek

Bachelor's thesis

Autonomy in learning English pronunciation

Autonomy in learning English pronunciation
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of autonomy in learning English pronunciation focusing on university students. The theoretical part outlines the concept of autonomy mainly in relation to foreign language learning in the context of the Czech educational system. The phonological system of contemporary English is also introduced, together with some relevant factors affecting the acquisition …more
Abstract:
Student se ve své bakalářské práci bude zabývat problematikou autonomie v procesu učení se anglické výslovnosti u vysokoškolských studentů. V úvodu teoretické části nejprve definuje koncept autonomie, který bude následně diskutovat ve vztahu k osvojování si cizího jazyka v kontextu vzdělávacího systému České republiky. Student dále stručně představí fonologický systém současné angličtiny a uvede relevantní …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 8. 2016
  • Supervisor: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Málek, David. Autonomy in learning English pronunciation. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická