Využití nástrojů marketingové komunikace při budování značky – Bc. Denisa Vondráčková
Bc. Denisa Vondráčková
Diplomová práce
Využití nástrojů marketingové komunikace při budování značky
Use of marketing communication tools to build brand
Anotace:
Diplomové práce s názvem „Využití nástrojů marketingové komunikace při budování značky“ se zaměřuje na představení nástrojů marketingové komunikace, které slouží k budování značky. První část teoreticky představuje marketingové nástroje a nové trendy, které byly použity v praktické části. Druhá část představuje aplikaci marketingových nástrojů u jednotlivých projektů spolupracující společnosti Hron …víceAbstract:
This thesis titled „Use of marketing communication tools to build brand“ focuses on a introducing of the marketing communication tools to brand building. The first part teoretically introduces marketing tools and new trends used in the practical part. The second part presents the application of marketing tools for individual projects cooperating company Hron & Balvín Agency.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mp0ud/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 11. 2015
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step
Karolína Komárková -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi rodinného podnikání
Tomáš Filip -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Aktuální trendy marketingové komunikace se zákazníky v oboru pojišťovnictví
Amálie Erteltová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Nina Köstl