Český jazyk u žáků se sluchovým postižením – Mgr. Gabriela BÍLKOVÁ
Mgr. Gabriela BÍLKOVÁ
Bakalářská práce
Český jazyk u žáků se sluchovým postižením
Czech Language of Pupils with Hearing Impairment
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice českého jazyka u žáků se sluchovým postižením. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozčleněna do tří kapitol a je zaměřena na definování základních pojmů, na popis sluchového postižení a jeho dopadu na člověka, dále na obecnou rovinu výuky češtiny na základní škole a poté rovněž na výuku českého jazyka u žáků se sluchovým postižením …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of the Czech language of pupils with hearing impairment. It is divided into the theoretical and the practical part. The theoretical part consists of three chapters and it is focused on defining basic concepts, on the description of hearing impairment and its impact on human being, on the general level of teaching Czech in primary school and then also teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Diana Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÍLKOVÁ, Gabriela. Český jazyk u žáků se sluchovým postižením. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk se zaměřením na vzdělávání - Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost žáků se sluchovým postižením se studiem na střední škole
Jana Stadlerová -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Žák se sluchovým postižením na internátu při základní škole
Tereza Vrublová -
Současný stav vzdělávání žáků se sluchovým postižením ve speciálních školách v České republice se zaměřením na používané komunikační systémy
Irena Mrůzková -
Zkušenosti studentů se sluchovým postižením s rezidenčními službami
Adam Sladký -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Učíme se žít – prevence zátěže a stresu u žáků se sluchovým postižením na základě autentických modelových situací
Marie Mištová -
Výuka matematiky u žáků se sluchovým postižením na 2. stupni základních škol
Petra Hedlová