Využívání nástrojů marketingového mixu - Česká pošta, s. p. – Daniela Kolínová
Daniela Kolínová
Bachelor's thesis
Využívání nástrojů marketingového mixu - Česká pošta, s. p.
Marketing management in company Česká pošta
Abstract:
Cílem práce je rozbor a zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve státním podniku Česká pošta. V teoretické části jsou obsaženy základní informace, které vysvětlují podstatu pojmu marketing a jeho historický vývoj, dále marketingové prostředí a přístupy k trhu. Hlavní teoretickou složkou je marketingový mix, který je charakterizován především jako služba. Ve druhé části práce jsou uvedeny …moreAbstract:
The target of this work is the analysis and appreciation of particular implements marketing mix in public company Česká pošta. Theoretical part contains basic informations explaining substance of marketing and its historical development, marketing environment and marketing approaches. Main theoretical part is marketing mix characterized like ministration. In the second part of bachelor thesis are said …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
- Reader: Klára Margarisová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLÍNOVÁ, Daniela. \textit{Využívání nástrojů marketingového mixu - Česká pošta, s. p.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/vy0tgr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Langrová Langrová -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights