Bc. Jan PŘEDOTA
Diplomová práce
Uplatnění CRM v námořní dopravě
Applying CRM to maritime transport
Anotace:
Hlavním cílem v této diplomové práci je analýza trhu informačních systém pro řízení vztahu se zákazníkem v oblasti námořní přepravě, zjistit příležitosti k rozšíření na tento trh a případně navrhnout změny, které by odpovídali požadavkům potenciálních zákazníků. Na začátek práce je uveden do tohoto tématu popisem informačních systémů, jejich výhod a nevýhod, rozdělení podle různých kritérií, dále následuje …víceAbstract:
Main goal of this diploma thesis is to make market analysis of CRM systems in field of maritime transportation and if there will be any opportunity to expand on this market, then propose changes that would fit needs of potential customers. In this diploma thesis, you will firstly be introduced into this topic by reading about enterprise systems, their advantages and disadvantages, distribution by several …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Beránek, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘEDOTA, Jan. Uplatnění CRM v námořní dopravě. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva